ذوب آهن پول بلیت هم ندارد! بازیکنان استقلال حق مصاحبه با برنامه فوتبال برتر را ندارند| شکایت از میثاقی دربرنامه آبی‌ها اولمو، قهرمان بارسایی‌ها در مادرید ماجرای معافیت میلاد سرلک چه بود؟ رونمایی از توپ جدید چمپیونزلیگ + عکس والیبال آمد، کشتی رفت | درباره آخرین وضعیت دو تیم لیگ برتری در استان خراسان رضوی ایست قلبی مدافع اروگوئه‌ای ناسیونال + عکس ارزانی رئیس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی شد بیرانوند بازیکن غیرمجاز نیست! تاریخ و ساعت بازی استقلال خوزستان و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | مسئله خانوادگی! استقلال درگیر مشکلات خود ساخته | بمب آبی‌ها در خانه می‌ترکد؟ میزبانی مشهد از لیگ نخبگان آسیا منتفی شد؟ | استقلال در شهر قدس، پرسپولیس در آزادی درویش: چند روز دیگر یک مهاجم جذب می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و رایووایکانو| فلیک همچنان روی دور برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) | اولین دشت ۳ امتیازی النصر با درخشش رونالدو واکنش بادامکی به دخالت عوامل بیرونی در پرونده بیرانوند پخش زنده بازی بارسلونا و رایو وایه کانو (۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی استقلال خوزستان و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | مسئله خانوادگی!

  • کد خبر: ۲۴۷۷۸۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
تاریخ و ساعت بازی استقلال خوزستان و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | مسئله خانوادگی!
تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۸) در استادیوم شهدای فولاد به مصاف هم می‌روند. این مسابقه که جدال هم نام‌های تهراین و اهوازی لیگ برتر است، در شرایطی برگزار می‌شود که تیم نکونام روز‌های پرتلاطمی را پشت سر می‌گذارد و جریان فسخ قرارداد بازیکنان این تیم تبدیل به حاشیه‌ای شد که به نظر نمی‌رسد بدون دردسر تمام شود. آبی‌های تهرانی که برای عقب نماندن از کورس بالانشینان نیاز مبرم به ۳ امتیاز این مسابقه دارند به خوبی می‌دانند که نباید فریب جایگاه استقلال خوزستان در جدول را بخورند و اگر لحظه‌ای غفلت کنند، می‌تواند برای شان گران تمام شود.

تساوی پر حرف و حدیث استقلال تهران در بازی هفته گذشته مقابل ملوان و داستان‌هایی که سر VAR بوجود آمد باعث شد تا نگاه‌ها روی این بازی زوم شود و همین کار را برای نکونام سخت‌تر از قبل می‌کند.

در سوی مقابل، اما بوژوویچ سرمربی کروات استقلال خوزستان، به خوبی می‌داند که هواداران این تیم صبر زیادی ندارند و اگر روند نتیجه نگرفتن‌های این تیم ادامه پیدا کند احتمالا قبل از نیم فصل باید عطای کار در اهواز را به لقایش ببخشد. این تیم چند روز پیش سجاد شهباز زاده را برای تقویت خط حمله خودش خرید و حالا همه چشم‌ها در اهواز به ساق‌های این بازیکن دوخته شده تا بتواند راه دروازه حیف تهرانی را پیدا کند.

استقلال تهران پیش از این و در ۵ تقابل مستقیم مقابل هم نام اهوازی دست بالا را داشته و همه مسابقاتش را با برد به پایان رسانده تا کار در بعد روانی هم به سود نکونام و تیمش پیش برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->